Sunday, July 20, 2008

Doa Selamat

Well hari ani ada mkn2 doa selamat d umah auntie me d hostel MKJB..my cuz Hasbee dpt masuk ITB n sister nya C-bah dpt masuk UBD ambil degree... TAHNIAH 2 both of u... usaha keras lah katakan...

well tngh2 durang ceta2 tadi kur tah ceta sal buat blog n all my cuz decide suruh buat blog for our big family..ada kah patut nama nya kamekelakarsarawak.blogspot.com.. n me g kana suruh buat tu..hahahaha insyaalah mun jadi ada tah d link ni...kira semua aktiviti2 kami lah..i think agus jua lah dpt d update aktiviti seluruh clan kami ani... hehehehe

ah kan d tambah ceta ari ani me buat special cupcake utk my cuz..saja buat kan testing b4 bday c JUL hehehe and this is the result

Nda lah lawa sangat tapi buleh lah blajar2 hehehe...tp habis jua hehehe bnyk jua compliment tadi..bngga I hehehehe 

K lah nanti g update ngan ceta sal me jadi photographer...hehehe majal bah... k chow...

No comments: